loading...

شركت بزرگ و معتبر پيشگام رايان

بازدید : 491
سه شنبه 27 خرداد 1399 زمان : 15:50

پشتیبانی شبکه

چه زمانی و چرا به پشتیبان شبکه نیاز دارید:

• هنگامی که از کارشناس شبکه و یا پیمانکار شبکه خود رضایت ندارید

• هنگامی که هزینه ی استخدام کارشناس شبکه متخصص برای شما زیاد است

• هنگامی که شبکه شما دچار قطعی میشود و یا سرعت پایینی دارد

• هنگامی که اینترنت شما کند است و یا مدام قطع میشود

• مدیریت مناسبی بر روی فایل ها و منابع شبکه خود ندارید

• هنگامی که نرم افزار های مالی و اداری شما به درستی کار نمیکنند و شرکت نرم افزاری مشکل را در جای دیگری میبیند

• هنگامی که ماشین های اداری (پرینتر و اسکنر و …) شبکه شما به درستی کار نمیکنند

• هنگامی که در رابطه با شبکه خود نگرانی های امنیتی دارید

و در آخر

• هنگامی که به دنبال مقرون به صرفه ترین و استاندارد ترین روش نگهداری شبکه خود هستید.

کارشناسان پشتیبانی شبکه پیشگام چه خدماتی ارائه میدهند؟

کارشناسان پیشتیبانی و نگهداری شبکه بایستی به گونه ای زیرساخت شبکه ،تجهیزات ،‌سیستم های کامپیتوری را نگهداری و مراقبت کنند که سازمان ها ،‌شرکت ها ،‌و صاحبان کسب و کار کمترین دغدغه و درگیری را نسبت به زیرساخت فناوری اطلاعات و شبکه ی خود داشته باشند و اطمینان داشته باشند که با مقرون به صرفه ترین حالت ممکن از بروزترین فناوری های استفاده میکنند.

متخصصین پشتیبانی و نصب و راه اندازی شرکت پیشگام با بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا توانایی رفع مشکلات و نگهداری شبکه های شما را در بهترین حالت ممکن دارند و شما را در این امر یاری میکنند.

مهمترین وظایف کارشناسان پشتیبانی شبکه عبارت است از:

• عیب‌یابی و رفع نقص سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارهای عمومی

• مدیریت سیستم‌های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی نرم‌افزاری

• نصب و پیکربندی سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارهای عمومی

• پیگیری پشتیبانی فنی نرم‌افزارهای اختصاصی

• نگهداری و عیب‌یابی تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شبکه

• پشتیبانی فنی از سرویس اتصال به اینترنت

• پشتیبانی فنی از سرویس پست الکترونیک سازمانی

• بررسی دوره‌ای سرویس‌ها و نرم‌ افزارهای شبکه از نظر سلامت عملکرد

• عیب یابی و رفع نقص تجهیزات و منابع سخت‌افزاری ( کامپویترها، پرینترها، اسکنرها)

• نصب و پیکربندی سخت‌افزارهای جانبی

• عیب یابی و شناسایی مشکلات شبکه

• نصب انواع نرم افزار های کاربری و تخصصی

• مستندسازی تجهیزات و سرویس های شبکه

• به روز رسانی مداوم مستندات شبکه بعد از تغییرات

• تهیه و ارائه گزارش از وضعیت شبکه و تجهیزات آن

ما تلاش میکنیم که مشارکت های بلند مدت و مبتنی بر همکاری با مشتریان خود ایجاد کنیم و به شریک مورد اعتماد آنها تبدیل شویم. چنین مشارکتهایی به ما امکان می دهد تیم های متعهد ایجاد کنیم ، دانش مختص مشتریان را ایجاد و حفظ کنیم ، فرآیندها را بهبود ببخشیم و در طول زمان به طور متقابل به بهره وری دست یابیم.

جهت دریافت مشاوره و اطلاع از تعرفه ی خدمات پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

۰۲۱۵۷۸۰۱۰۰۰

برچسب ها پشتیبانی شبکه ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما

شركت بزرگ و معتبر پيشگام رايان
www.pishgamrayaneh.com
مشاوره:
021-5780-1000
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 608
  • بازدید کلی : 11587
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی