چه زمانی و چرا به پشتیبان شبکه نیاز دارید:
• هنگامی که از کارشناس شبکه و یا پیمانکار شبکه خود رضایت ندارید
• هنگامی که هزینه ی استخدام کارشناس شبکه متخصص برای شما زیاد است
• هنگامی که شبکه شما دچار قطعی میشود و یا سرعت پایینی دارد
• هنگامی که اینترنت شما کند است و یا مدام قطع میشود
• مدیریت مناسبی بر روی فایل ها و منابع شبکه خود ندارید
• هنگامی که نرم افزار های مالی و اداری شما به درستی کار نمیکنند و شرکت نرم افزاری مشکل را در جای دیگری میبیند
• هنگامی که ماشین های اداری (پرینتر و اسکنر و …) شبکه شما به درستی کار نمیکنند
• هنگامی که در رابطه با شبکه خود نگرانی های امنیتی دارید
و در آخر
• هنگامی که به دنبال مقرون به صرفه ترین و استاندارد ترین روش نگهداری شبکه خود هستید.
کارشناسان پشتیبانی شبکه پیشگام چه خدماتی ارائه میدهند؟
کارشناسان پیشتیبانی و نگهداری شبکه بایستی به گونه ای زیرساخت شبکه ،تجهیزات ،سیستم های کامپیتوری را نگهداری و مراقبت کنند که سازمان ها ،شرکت ها ،و صاحبان کسب و کار کمترین دغدغه و درگیری را نسبت به زیرساخت فناوری اطلاعات و شبکه ی خود داشته باشند و اطمینان داشته باشند که با مقرون به صرفه ترین حالت ممکن از بروزترین فناوری های استفاده میکنند.
متخصصین پشتیبانی و نصب و راه اندازی شرکت پیشگام با بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا توانایی رفع مشکلات و نگهداری شبکه های شما را در بهترین حالت ممکن دارند و شما را در این امر یاری میکنند.
مهمترین وظایف کارشناسان پشتیبانی شبکه عبارت است از:
• عیبیابی و رفع نقص سیستم عاملها و نرمافزارهای عمومی
• مدیریت سیستمهای کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی نرمافزاری
• نصب و پیکربندی سیستم عاملها و نرمافزارهای عمومی
• پیگیری پشتیبانی فنی نرمافزارهای اختصاصی
• نگهداری و عیبیابی تجهیزات سختافزاری و نرمافزاری شبکه
• پشتیبانی فنی از سرویس اتصال به اینترنت
• پشتیبانی فنی از سرویس پست الکترونیک سازمانی
• بررسی دورهای سرویسها و نرم افزارهای شبکه از نظر سلامت عملکرد
• عیب یابی و رفع نقص تجهیزات و منابع سختافزاری ( کامپویترها، پرینترها، اسکنرها)
• نصب و پیکربندی سختافزارهای جانبی
• عیب یابی و شناسایی مشکلات شبکه
• نصب انواع نرم افزار های کاربری و تخصصی
• مستندسازی تجهیزات و سرویس های شبکه
• به روز رسانی مداوم مستندات شبکه بعد از تغییرات
• تهیه و ارائه گزارش از وضعیت شبکه و تجهیزات آن
ما تلاش میکنیم که مشارکت های بلند مدت و مبتنی بر همکاری با مشتریان خود ایجاد کنیم و به شریک مورد اعتماد آنها تبدیل شویم. چنین مشارکتهایی به ما امکان می دهد تیم های متعهد ایجاد کنیم ، دانش مختص مشتریان را ایجاد و حفظ کنیم ، فرآیندها را بهبود ببخشیم و در طول زمان به طور متقابل به بهره وری دست یابیم.
جهت دریافت مشاوره و اطلاع از تعرفه ی خدمات پشتیبانی با ما در ارتباط باشید
۰۲۱۵۷۸۰۱۰۰۰